با ایرانگردان ایرانگرد شو
لارک
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای ایرانگردان به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

برای اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای لارک با ما در تماس باشید:

02126722802

09378888551

 

درباره سفر به جزیره لارک

 

جزیره لارک در مجاورت جزیره قشم در آبهای خلیج فارس قرار دارد و در کنار هرمز و هنگام خانواده جزایر برادر و خواهرهای کوچکتر قشم هستند. این جزیره به دلیل درخشش فیتوپلانکتون‌هایی که در شب به ساحل آن هجوم ‌می‌آورند مشهور است. جزیره لارک در جنوب شرقی جزیره قشم قرار دارد و دسترسی آن از بندر عباس و قشم به وسیله قایق های سبک میسر می‌باشد. به دلیل موقعیت استراتژیک لارک این جزیره تاریخ پر فراز و نشیبی را از سر گذرانده است. از اشغال آن توسط پرتغالی ها تا جنگ ایران و عراق و....

سواحل جزیره لارک

مهمترین ویژگی جزیره لارک خلوت بودن و بکر بودن سواحل آن است. شفافیت آب دریا به حدی ست که تلالو نور در ماسه های کف آن دیده میشود. اگر با عینک غواصی به شنا بپردازید میتوانید ماهی ها و موجودات دریایی را مشاهده کنید. شنا و دراز کشیدن در سواحل جزیره لارک و گوش دادن به صدای امواج یکی از آرامش بخش ترین تجربه‌های سفری شما خواهد بود. از طرفی درخشش فیتوپلانکتونها در شبهای آرام در ساحل فیروزه‌ای یا ساحل فسفری لارک و حرکت آنها روی امواج منظره‌ای خیره کننده را برای شما رقم خواهد زد.

قلعه پرتغالی‌ها در جزیره لارک

در لارک نیز مانند قشم و هرمز یک قلعه پرتغالی وجود دارد. قلعه پرتغالی‌های لارک هم زمان با قلعه پرتغالی‌های قشم و هرمز و در زمان اشغال لارک توسط پرتغالی‌ها در دوره صفویه ساخته شده. جزیره لارک توسط شاه عباس صفوی باز پس گرفته شد.

بهترین زمان سفر به جزیره لارک

آب و هوای لارک مانند خواهر و برادرهای خود یعنی قشم، هرمز و هنگام است. از اردیبهشت تا اواسط مهر بسیار گرم و از اوایل آبان تا اواسط فروردین دارای آب و هوای معتدل می‌باشد. بهترین زمان سفر به لارک هم در همین هوای معتدل پاییز و زمستان آن است.

 

برای اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای لارک با ما در تماس باشید:

02126722802

09378888551